Як оскаржувати упереджені відгуки
Примітка редактора. Цю статтю опубліковано в рамках Airbnb: версія зима 2022. Інформація могла змінитися з моменту її публікації. Дізнайтеся більше про нашу останню версію продукту.
Ми знаємо, що господарі часто стурбовані ймовірністю отримання упереджених відгуків. Це необ’єктивні відгуки, які гості можуть залишати після того, як ви повідомили про порушення ними одного з ваших Правил дому, пошкодження майна або інше серйозне недотримання правил.
Наша система відгуків дозволяє оскаржувати відгуки, які ви вважаєте упередженими.
Захист від упереджених відгуків
Вам має бути комфортно приймати гостей: ви не повинні хвилюватися через ймовірність отримати упереджений відгук. Ви можете оскаржити упереджений відгук (немає значення, коли його було опубліковано) від гостей із серйозними порушеннями правил, як-от:
пошкодження вашого майна;
перевищення терміну бронювання;
порушення стандартних Правил дому;
проведення несанкціонованої вечірки або заходу в помешканні.
Оскарження відгуку не є гарантією того, що його буде видалено. Коли ви оскаржуватимете відгук, ми попросимо вас надати докази (наприклад, фотографії або стрічки повідомлень із гостями).
Ваші повинні будете надати докази, що сталося серйозне порушення правил. Нам має бути чітко зрозуміло, що повідомлення про порушення правил гостю та/або Airbnb, імовірно, призвело до упередженого відгуку.
Радимо зберігати всю вашу комунікацію з гостями у розділі «Вхідні» на Airbnb, щоб наша служба підтримки клієнтів могла легко перевірити будь-які докази. Пам’ятайте, що лише головні господарі та головні гості можуть оскаржувати відгуки.
Дізнатися більше про наші правила щодо відгуків
Information contained in this article may have changed since publication.