Використовуйте відгуки гостей, щоб покращити рівень гостинності
Сприймайте відгуки як стимул до вдосконалення.
Автор: Airbnb (26 лют. 2024 р.)
Оновлено 26 лют. 2024 р.2-хвилинне чтиво
Важливість деталей
Використовуйте відгуки гостей, щоб покращити рівень гостинності
Відгуки – як стимул до покращення
Використовуйте відгуки гостей, щоб покращити рівень гостинності
Кращі оцінки й відгуки можуть збільшити кількість бронювань і ваш дохід. У цій статті ви дізнаєтеся, як покращити рівень гостинності з урахуванням відгуків гостей.
Просіть гостей залишати відгуки
Покажіть гостям, що ви прагнете вдосконалювати свою гостинність, надіславши запит на відгук.
Надішліть заплановане повідомлення під час виїзду. Попросіть гостей залишити приватний відгук, зокрема повідомити вам, що саме могло б зробити їхнє перебування ще кращим.
- Напишіть відгук про своїх гостей. Це нагадає їм про те, що й вони повинні залишити загальнодоступний відгук про вас. У вас є 14 днів після виїзду, щоб залишити відгук одне про одного.
Робіть висновки на основі оцінок і відгуків
Розробіть процедуру визначення того, які пропозиції слід враховувати.
- Читайте кожен відгук. Подякуйте гостям за їхню думку і зважте, що саме вам слід врахувати для подальшого прийому гостей.
- Звертайте увагу на оцінки. Гості можуть поставити оцінку за певними категоріями і вибрати у списку аспекти, які їм сподобалися, і ті, які варто покращити. Виявляйте тенденції: наприклад, гості постійно вибирають пункт «захаращеність», коли оцінюють чистоту, або «незрозумілі інструкції», коли оцінюють прибуття.
Не переставайте вдосконалюватися
Досконалість послуг, які ви пропонуєте гостям, не має меж.
- Реагуйте на відгуки. Коли гості залишають пропозиції, дякуйте їм і відповідайте на їхні відгуки. Це свідчитиме про те, що ви серйозно ставитеся до відгуків. Якщо ви відповідаєте на загальнодоступний відгук, ваша відповідь відображатиметься нижче.
- Зосередьтеся на рішеннях. Якщо виникла проблема, визначте її першопричину і з’ясуйте, як можна цьому запобігати надалі. Наприклад, ви можете зробити темну кімнату світлішою за допомогою ламп, рослин і дзеркал.
- Надішліть отриманий відгук своїй команді підтримки. Завжди діліться відповідною інформацією зі співгосподарями і прибиральниками. Наприклад, якщо гості знайшли крихти на дивані, надішліть цю інформацію всім, хто допомагає вам прибирати.
- Оновлюйте своє оголошення. Відгуки, як правило, відображають те, наскільки ваше помешкання відповідає очікуванням. Переконайтеся, що відомості про зручності, фотографії та опис в оголошенні відповідають поточному стану речей.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
Важливість деталей
Використовуйте відгуки гостей, щоб покращити рівень гостинності
Відгуки – як стимул до покращення
Використовуйте відгуки гостей, щоб покращити рівень гостинності
Airbnb
26 лют. 2024 р.
Чи була ця інформація корисною?