Кожне бронювання передбачає наявність AirCover для гостей. Якщо у вашому помешканні на Airbnb виникнуть серйозні проблеми, які господар не може вирішити, ми допоможемо вам знайти подібне помешкання залежно від вільних дат за порівнянними цінами. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.
Якщо щось трапиться, ваш господар - ваш найкращий контакт. Ймовірно, він зможе це виправити. Ви можете надіслати повідомлення господарю безпосередньо, щоб повідомити, що відбувається.
Якщо господар скасує бронювання до прибуття, ми допоможемо вам отримати нове бронювання. Наша команда допоможе вам знайти схоже помешкання, враховуючи розташування та зручності, залежно від вільних дат за подібними цінами. Якщо подібне помешкання недоступне або ви не бажаєте повторно бронювати помешкання, ми повернемо вам усі кошти, включаючи сервісні збори.
Дізнайтеся більше про те, чого очікувати, якщо господар скасує ваше бронювання.
Коли у вас буде підтверджене бронювання, ви матимете електронну адресу та номер телефону господаря в стрічці повідомлень для вашої подорожі. Якщо ви не зможете потрапити на Airbnb після прибуття, а господар не відповість або не зможе вирішити цю проблему, ми допоможемо вам знайти схоже помешкання залежно від вільних дат за подібними цінами. Якщо подібне помешкання недоступне або ви не бажаєте повторно бронювати помешкання, ми повернемо вам усі кошти, включаючи сервісні збори.
Дізнайтеся, що робити далі, якщо ви не можете зв 'язатися з господарем.
Якщо оголошення суттєво відрізняється від зазначеної в оголошенні, господар є чудовим ресурсом для вирішення проблеми. Якщо оголошення значно відрізняється від оголошення і господар не може вирішити цю проблему, ми допоможемо вам знайти подібне помешкання залежно від вільних дат за порівнянною ціною. Якщо подібне помешкання недоступне або ви вважаєте за краще не бронювати нове помешкання, ми повернемо вам усі кошти.
Якщо ви почуватиметеся в небезпеці, ми з радістю допоможемо вам отримати пріоритетний доступ до спеціально навчених агентів із безпеки, які допоможуть вам вирішити проблеми з безпекою або безпосередньо зв 'яжуть вас із місцевими органами екстреної допомоги вдень або вночі.
Потрібно зв 'язатися з нами? Зв 'яжіться з нами телефоном, електронною поштою або в чаті.
AirCover для гостей надає підтримку у разі серйозних проблем із бронюванням (наприклад, господар скасовує ваше бронювання до прибуття) або під час вашого перебування (наприклад, опалення не працює взимку, в помешканні менше спалень, ніж зазначено в оголошенні, це інший тип помешкання – окрема кімната замість цілого помешкання, відсутня основна рекламована зручність, така як басейн або кухня), але вона не включає більше незначних незручностей, як-от зламаний тостер.
Господар - це ваша найкраща контактна особа, з якою можна зв 'язатися, якщо виникнуть запитання. Ви можете надіслати повідомлення господарю безпосередньо, щоб повідомити, що відбувається.
Якщо під час вашого перебування виникає проблема:
AirCover для гостей не є страховим полісом. Він не покриває проблеми, пов 'язані з подорожами (наприклад, ваша подорож затримується через шторм, ваш багаж пошкоджений перевізником). Докладніше тут.
Якщо ви господар, дізнайтеся більше про AirCover для господарів та нещодавні покращення, які ми зробили.