Поради щодо оптимізації прийому гостей під час активного сезону

Дотримуйтесь контрольного списку прибирання, використовуйте інструменти для оптимізації виїзду й оновіть список зручностей.
Автор: Airbnb (5 лип. 2023 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 5 лип. 2023 p.

Саме тому цей сезон називають активним: заповнений календар, коли гості прибувають одне за одним, – непросте завдання. Скористайтеся цими порадами, щоб підтримувати належний рівень гостинності у пікові періоди.

Швидка підготовка помешкання між перебуваннями

Дотримання аналогічної процедури після кожного виїзду допомагає швидко підготувати помешкання, коли гості прибувають один за одним. Робін, супергосподар із міста Маунт-Баркер, Австралія, рекомендує використовувати контрольний список, незалежно від того, чи ви прибираєте самостійно чи користуєтеся послугами відповідного персоналу.

«Основна перевага контрольного списку – це те, що я зосереджуюсь на основному і нічого не пропускаю, – розповідає Робін. – Відволікаючись, ми можемо забувати про важливі нюанси, однак саме такі дрібниці зазвичай формують враження клієнтів, які для мене дуже важливі».

Більше порад щодо прийняття перебувань, що йдуть одне за одним

  • Подбайте, щоб у вас було вдвічі або втричі більше постільної білизни. Додаткові простирадла та рушники дають змогу підготувати спальню, ванну кімнату та кухню без негайного прання. Також у вас завжди буде заміна, якщо вам не вдасться відіпрати стійкі плями, наприклад від макіяжу або олії.

  • Використовуйте захист для ковдр, подушок та матраців. Подвойте їхню кількість для можливості швидкої заміни між прибуттями гостей.

  • Користуйтеся послугами служб доставки. Поповніть запаси засобів для прибирання, засобів гігієни, продуктів або інших товарів, які вам регулярно потрібні або які ви надаєте гостям, не бігаючи щоразу до магазину.

  • Підготуйте надійний резервний план для прибирання, технічного обслуговування та садівництва. Це дозволить вам дотримуватися графіків, навіть коли ви і ваша команда недоступні. Якщо вам складно впоратися з усім самостійно, залучіть співгосподаря.

Економія часу завдяки інструментам оптимізації виїзду

Процедура виїзду має бути максимально простою для вас і ваших гостей. У травні ми впровадили інструменти оптимізації виїзду, призначені для максимального спрощення цього етапу як для господарів, так і для гостей.

Серед нових функцій – автоматичні push-сповіщення та підтвердження виїзду одним дотиком. Airbnb надсилає час виїзду та інструкції гостям о 17:00 за місцевим часом за день до виїзду. Будь-який гість, який використовує застосунок на мобільному пристрої з увімкненими push-сповіщеннями, отримує їх. Він також може натиснути кнопку, щоб повідомити вас про виїзд, і ви зможете почати готуватися до прийому наступного гостя.

Джо, супергосподиня з міста Форествілл, штат Каліфорнія, зазвичай надсилає власні заплановані повідомлення перед виїздом гостей, особливо під час активного сезону. «Я кажу гостям, що прибиральниця прибуде об 11:00, щоб підготувати квартиру для наступного перебування, і тоді гості розуміють, чому важливо вчасно виїхати», – розповідає вона.

Інші поради для економії часу завдяки інструментам оптимізації виїзду:

  • Зазначте основні інструкції щодо виїзду. Ви можете швидко створити інструкції, вибравши їх у списку п’яти поширених завдань. Для кожного з них можна додавати власні подробиці. Наприклад, у розділі «Викиньте сміття» можна попросити гостей збирати сміття в один контейнер, а відходи для переробки – в інший.

  • Додайте запити, специфічні для вашого помешкання. Якщо серед ваших зручностей є гриль на відкритому повітрі, ви можете попросити гостей накрити його кришкою після використання.

  • Додайте картки виїзду. Налаштувавши основні інструкції щодо виїзду, ви можете додати картку виїзду до запланованого повідомлення або швидкої відповіді. Це зручний спосіб надсилати нагадування гостям, які не використовують застосунок Airbnb з увімкненими push-сповіщеннями.

Підкреслення сезонних зручностей

Глобальні дані Airbnb демонструють, що за перші три місяці 2023 року частота пошуку оголошень із басейнами збільшилась на 60% порівняно з аналогічним періодом 2022 року. Найпопулярнішими категоріями на Airbnb були «Пляж», «Дивовижні басейни» і «Зруби».

Зазначивши в оголошенні сезонні функції та зручності, ви допоможете гостям, які шукають саме їх, знайти й забронювати вашу оселю.

«Моя сестра – декоратор інтер’єрів, і вона змінює вигляд нашого помешкання від сезону до сезону, позичаючи речі в нашому міському сувенірному магазині, – розповідає Фред, супергосподар із Пласенсії, Беліз. – Щороку ми додаємо нову зручність – щось особливе, що змушує минулих гостей повертатися. Ми додали альтанку, обсерваторію та барну зону біля басейну».

Більше порад щодо підкреслення сезонних зручностей

  • Додайте фотографії із сезонним колоритом. У теплу пору року покажіть потенційним гостям свій дивовижний басейн, відкритий гриль, гамак або стежку до пляжу. У холодніший період поділіться фотографіями каміна, джакузі або лижного шляху до підйомників.

  • Оновіть опис свого помешкання. Ви нещодавно додали зручності в помешканні, як Фред і його сестра? Зазначте їх як нові в описі оголошення і додайте фотографії.

  • Оновіть подробиці оголошення. Перевірте налаштування акаунта, поставивши галочку поруч з усіма зручностями, які ви зараз пропонуєте. Додайте докладнішу інформацію, якщо відобразиться відповідний запит.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
5 лип. 2023 p.
Чи була ця інформація корисною?