Поради щодо оптимізації прийому гостей під час активного сезону
Саме тому цей сезон називають активним: заповнений календар, коли гості прибувають одне за одним, – непросте завдання. Скористайтеся цими порадами, щоб підтримувати належний рівень гостинності у пікові періоди.
Швидка підготовка помешкання між перебуваннями
Дотримання аналогічної процедури після кожного виїзду допомагає швидко підготувати помешкання, коли гості прибувають один за одним. Робін, супергосподар із міста Маунт-Баркер, Австралія, рекомендує використовувати контрольний список, незалежно від того, чи ви прибираєте самостійно чи користуєтеся послугами відповідного персоналу.
«Основна перевага контрольного списку – це те, що я зосереджуюсь на основному і нічого не пропускаю, – розповідає Робін. – Відволікаючись, ми можемо забувати про важливі нюанси, однак саме такі дрібниці зазвичай формують враження клієнтів, які для мене дуже важливі».
Більше порад щодо прийняття перебувань, що йдуть одне за одним
Подбайте, щоб у вас було вдвічі або втричі більше постільної білизни. Додаткові простирадла та рушники дають змогу підготувати спальню, ванну кімнату та кухню без негайного прання. Також у вас завжди буде заміна, якщо вам не вдасться відіпрати стійкі плями, наприклад від макіяжу або олії.
Використовуйте захист для ковдр, подушок та матраців. Подвойте їхню кількість для можливості швидкої заміни між прибуттями гостей.
Користуйтеся послугами служб доставки. Поповніть запаси засобів для прибирання, засобів гігієни, продуктів або інших товарів, які вам регулярно потрібні або які ви надаєте гостям, не бігаючи щоразу до магазину.
Підготуйте надійний резервний план для прибирання, технічного обслуговування та садівництва. Це дозволить вам дотримуватися графіків, навіть коли ви і ваша команда недоступні. Якщо вам складно впоратися з усім самостійно, залучіть співгосподаря.
Економія часу завдяки інструментам оптимізації виїзду
Процедура виїзду має бути максимально простою для вас і ваших гостей. У травні ми впровадили інструменти оптимізації виїзду, призначені для максимального спрощення цього етапу як для господарів, так і для гостей.
Серед нових функцій – автоматичні push-сповіщення та підтвердження виїзду одним дотиком. Airbnb надсилає час виїзду та інструкції гостям о 17:00 за місцевим часом за день до виїзду. Будь-який гість, який використовує застосунок на мобільному пристрої з увімкненими push-сповіщеннями, отримує їх. Він також може натиснути кнопку, щоб повідомити вас про виїзд, і ви зможете почати готуватися до прийому наступного гостя.
Джо, супергосподиня з міста Форествілл, штат Каліфорнія, зазвичай надсилає власні заплановані повідомлення перед виїздом гостей, особливо під час активного сезону. «Я кажу гостям, що прибиральниця прибуде об 11:00, щоб підготувати квартиру для наступного перебування, і тоді гості розуміють, чому важливо вчасно виїхати», – розповідає вона.
Інші поради для економії часу завдяки інструментам оптимізації виїзду:
Зазначте основні інструкції щодо виїзду. Ви можете швидко створити інструкції, вибравши їх у списку п’яти поширених завдань. Для кожного з них можна додавати власні подробиці. Наприклад, у розділі «Викиньте сміття» можна попросити гостей збирати сміття в один контейнер, а відходи для переробки – в інший.
Додайте запити, специфічні для вашого помешкання. Якщо серед ваших зручностей є гриль на відкритому повітрі, ви можете попросити гостей накрити його кришкою після використання.
Додайте картки виїзду. Налаштувавши основні інструкції щодо виїзду, ви можете додати картку виїзду до запланованого повідомлення або швидкої відповіді. Це зручний спосіб надсилати нагадування гостям, які не використовують застосунок Airbnb з увімкненими push-сповіщеннями.
Підкреслення сезонних зручностей
Глобальні дані Airbnb демонструють, що за перші три місяці 2023 року частота пошуку оголошень із басейнами збільшилась на 60% порівняно з аналогічним періодом 2022 року. Найпопулярнішими категоріями на Airbnb були «Пляж», «Дивовижні басейни» і «Зруби».
Зазначивши в оголошенні сезонні функції та зручності, ви допоможете гостям, які шукають саме їх, знайти й забронювати вашу оселю.
«Моя сестра – декоратор інтер’єрів, і вона змінює вигляд нашого помешкання від сезону до сезону, позичаючи речі в нашому міському сувенірному магазині, – розповідає Фред, супергосподар із Пласенсії, Беліз. – Щороку ми додаємо нову зручність – щось особливе, що змушує минулих гостей повертатися. Ми додали альтанку, обсерваторію та барну зону біля басейну».
Більше порад щодо підкреслення сезонних зручностей
Додайте фотографії із сезонним колоритом. У теплу пору року покажіть потенційним гостям свій дивовижний басейн, відкритий гриль, гамак або стежку до пляжу. У холодніший період поділіться фотографіями каміна, джакузі або лижного шляху до підйомників.
Оновіть опис свого помешкання. Ви нещодавно додали зручності в помешканні, як Фред і його сестра? Зазначте їх як нові в описі оголошення і додайте фотографії.
Оновіть подробиці оголошення. Перевірте налаштування акаунта, поставивши галочку поруч з усіма зручностями, які ви зараз пропонуєте. Додайте докладнішу інформацію, якщо відобразиться відповідний запит.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.