Як ефективно спілкуватися з гостями

Надсилайте гостям чіткі та своєчасні повідомлення.
Автор: Airbnb (10 січ. 2024 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 26 лип. 2024 p.

Завдяки ефективному спілкуванню з вами гості зможуть отримувати максимально позитивні враження від свого перебування. Користуйтеся функціями обміну повідомленнями від Airbnb, щоб ділитися важливою інформацією і нагадуваннями, швидко відповідати на запитання й тепло вітати гостей.

Почніть з основного

Те, як ви надаєте гостю інформацію, допомагає задати тон усьому його перебуванню. Намагайтеся дотримуватися наведених нижче рекомендацій.

  • Будьте на зв’язку. Увімкніть сповіщення, щоб швидко отримувати повідомлення гостей і відповідати на них. Аннет, господиня із Сан-Франциско, каже, що навіть із незначних питань вона просить гостей негайно звертатися до неї, і вона про все подбає.

  • Будьте відверті. Точно опишіть, чого саме слід очікувати гостям. «Те, що ви обіцяєте гостям, має збігатися з тим, що вони отримають після прибуття», – каже Деніел, господар із Сан-Франциско.

  • Будьте відкритими. Поцікавтеся в гостей, як ви можете допомогти їм почуватися комфортно й затишно. «Часто трапляються речі, які ми, господарі, не можемо передбачити», – каже Седі, супергосподиня з міста Санта-Фе, штат Нью-Мексико.

  • Проявляйте турботу. Те, як ви реагуєте на проблему, може залишити незабутнє враження. «Якщо ви належним чином впораєтеся зі складною ситуацією, проявивши співчуття й швидко вирішивши проблему, то цілком імовірно, що гість забронює ваше помешкання знову», – каже Фелісіті, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня в Новому Південному Уельсі, Австралія.

Надсилайте повідомлення в ключові моменти

Намагайтеся передбачити, яка інформація може знадобитися гостю, щоб спростити взаємодію та зменшити кількість запитань. Нижче наведено ключові моменти для комунікації з гостями під час планування подорожі й під час перебування.

  • Звернення або запит щодо бронювання. У вас є 24 години, щоб відповісти на звернення гостя, але краще відповідати якомога швидше. Більшість господарів роблять це протягом години. 

  • Підтвердження бронювання. Надішліть повідомлення з подякою за бронювання, щоб познайомитися з гостем і повідомити, що ви готові відповісти на будь-які запитання.

  • Прибуття. Нагадайте гостям за день або два до прибуття, де в застосунку вони можуть ознайомитися з вашими інструкціями щодо прибуття, і поділіться важливими відомостями про те, як потрапити в помешкання.

  • Під час перебування. Незабаром після прибуття запитайте гостей, чи є в них усе необхідне для комфортного перебування. Ви можете порекомендувати улюблені місцеві магазини, ресторани й ідеї для проведення дозвілля.

  • Виїзд. Надішліть повідомлення незабаром після часу виїзду, подякувавши гостям і попросивши їх залишити відгук. Перегляньте відгук якомога швидше.

Автоматизуйте надсилання повідомлень

Висока швидкість відповіді – один із факторів, завдяки яким ваше оголошення може відображатися вище в результатах пошуку на Airbnb. 

Використовуйте перелічені нижче функції на вкладці «Повідомлення», щоб передбачати стандартні запитання й без затримки відповідати на них.

Короткі відповіді 

  • Створюйте шаблони повідомлень, щоб легко обмінюватися інформацією (наприклад, де гість може припаркувати авто або залишити багаж перед прибуттям). 

  • Ви можете персоналізувати ці шаблони за допомогою коротких кодів, щоб автоматично підставляти дані гостя, бронювання й оголошення. 

  • Після налаштування швидких відповідей функція на вкладці «Повідомлення» за допомогою технологій штучного інтелекту аналізуватиме запитання гостя й автоматично пропонуватиме найбільш доречну відповідь. 

Заплановані повідомлення 

  • Створюйте стандартні повідомлення та плануйте їх надсилання гостям у ключові моменти (наприклад, зазначені вище). 

  • Ці повідомлення також можна персоналізувати за допомогою коротких кодів.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
10 січ. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?