Як ефективно спілкуватися з гостями
Завдяки ефективному спілкуванню з вами гості зможуть отримувати максимально позитивні враження від свого перебування. Користуйтеся функціями обміну повідомленнями від Airbnb, щоб ділитися важливою інформацією і нагадуваннями, швидко відповідати на запитання й тепло вітати гостей.
Почніть з основного
Те, як ви надаєте гостю інформацію, допомагає задати тон усьому його перебуванню. Намагайтеся дотримуватися наведених нижче рекомендацій.
Будьте на зв’язку. Увімкніть сповіщення, щоб швидко отримувати повідомлення гостей і відповідати на них. Аннет, господиня із Сан-Франциско, каже, що навіть із незначних питань вона просить гостей негайно звертатися до неї, і вона про все подбає.
Будьте відверті. Точно опишіть, чого саме слід очікувати гостям. «Те, що ви обіцяєте гостям, має збігатися з тим, що вони отримають після прибуття», – каже Деніел, господар із Сан-Франциско.
Будьте відкритими. Поцікавтеся в гостей, як ви можете допомогти їм почуватися комфортно й затишно. «Часто трапляються речі, які ми, господарі, не можемо передбачити», – каже Седі, супергосподиня з міста Санта-Фе, штат Нью-Мексико.
Проявляйте турботу. Те, як ви реагуєте на проблему, може залишити незабутнє враження. «Якщо ви належним чином впораєтеся зі складною ситуацією, проявивши співчуття й швидко вирішивши проблему, то цілком імовірно, що гість забронює ваше помешкання знову», – каже Фелісіті, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня в Новому Південному Уельсі, Австралія.
Надсилайте повідомлення в ключові моменти
Намагайтеся передбачити, яка інформація може знадобитися гостю, щоб спростити взаємодію та зменшити кількість запитань. Нижче наведено ключові моменти для комунікації з гостями під час планування подорожі й під час перебування.
Звернення або запит щодо бронювання. У вас є 24 години, щоб відповісти на звернення гостя, але краще відповідати якомога швидше. Більшість господарів роблять це протягом години.
Підтвердження бронювання. Надішліть повідомлення з подякою за бронювання, щоб познайомитися з гостем і повідомити, що ви готові відповісти на будь-які запитання.
Прибуття. Нагадайте гостям за день або два до прибуття, де в застосунку вони можуть ознайомитися з вашими інструкціями щодо прибуття, і поділіться важливими відомостями про те, як потрапити в помешкання.
Під час перебування. Незабаром після прибуття запитайте гостей, чи є в них усе необхідне для комфортного перебування. Ви можете порекомендувати улюблені місцеві магазини, ресторани й ідеї для проведення дозвілля.
- Виїзд. Надішліть повідомлення незабаром після часу виїзду, подякувавши гостям і попросивши їх залишити відгук. Перегляньте відгук якомога швидше.
Автоматизуйте надсилання повідомлень
Висока швидкість відповіді – один із факторів, завдяки яким ваше оголошення може відображатися вище в результатах пошуку на Airbnb.
Використовуйте перелічені нижче функції на вкладці «Повідомлення», щоб передбачати стандартні запитання й без затримки відповідати на них.
Короткі відповіді
Створюйте шаблони повідомлень, щоб легко обмінюватися інформацією (наприклад, де гість може припаркувати авто або залишити багаж перед прибуттям).
Ви можете персоналізувати ці шаблони за допомогою коротких кодів, щоб автоматично підставляти дані гостя, бронювання й оголошення.
Після налаштування швидких відповідей функція на вкладці «Повідомлення» за допомогою технологій штучного інтелекту аналізуватиме запитання гостя й автоматично пропонуватиме найбільш доречну відповідь.
Заплановані повідомлення
Створюйте стандартні повідомлення та плануйте їх надсилання гостям у ключові моменти (наприклад, зазначені вище).
Ці повідомлення також можна персоналізувати за допомогою коротких кодів.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.