Секрети досвідченої супергосподині

Супергосподиня Ніккі ділиться своїми порадами щодо прийому гостей.
Автор: Airbnb (3 бер. 2020 р.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 3 бер. 2020 р.

Переваги

  • Комунікація – це найголовніше в прийомі гостей

  • Виділяйтеся з-поміж інших завдяки чудовим фотографіям, детальному опису та чітким очікуванням гостей

  • Спочатку встановіть невисоку ціну, щоб отримати кілька бронювань і виправити недоліки для забезпечення чудових відгуків

  • Дізнайтеся більше подробиць у нашому вичерпному посібнику та покращуйте свої навички прийому гостей.

Ніккі однією з перших отримала статус супергосподаря на Airbnb, коли цю програму було вперше запущено у 2014 році. Вона зберігає цей статус протягом понад 16 кварталів поспіль.

Як Ніккі це робить? Вона вчилася приймати гостей з нуля, почавши з крихітного будиночка на власному подвір’ї в Сан-Франциско. Це оголошення давало такі чудові результати, що надихнуло господиню здавати в оренду весь будинок із трьома спальнями під час сімейних канікул.

У цій статті супергосподиня Ніккі ділиться секретами свого успіху.

Як почати приймати гостей

«Шість років тому я вперше гостювала в помешканні Airbnb у Провансі, Франція, і воно мені сподобалось. Це була крихітна студія в старій частині міста Екс-ан-Прованс. Вона дуже добре відповідала нашим потребам, але господарі насправді не докладали особливих зусиль, щоб зробити її чарівною. Тоді я подумала: якби я вклала трохи грошей у маленький гостьовий будиночок площею 18,5 кв. м на своєму задньому дворі, я б могла зробити його надзвичайним. Я припускала, що його бронюватимуть дуже рідко, тож була дуже здивована, коли його відразу забронювали на цілий тиждень».

Як швидко отримати бронювання

«Щоразу, коли я публікую в Інтернеті нове оголошення, я встановлюю початкову ціну на рівні лише 50–70% від ринкової суми, доки не отримаю принаймні три відгуки (або доки не отримаю стільки запитів на бронювання, щоб мати змогу підвищити ціну до ринкового рівня). Я роблю це, щоб усунути ймовірні недоліки, не жертвуючи відгуками, а також для того, щоб якомога швидше отримати певну кількість відгуків і покращити позицію оголошення в результатах пошуку».

Як облаштувати затишне помешкання

«Усе починається з якісного помешкання. Воно має бути чистим. Мені подобаються відкриті й просторі приміщення. З мінімумом речей, але й з дизайнерськими акцентами, здатними затримувати на собі погляд. Помешкання також має бути комфортним, особливо ліжка. Я купую матраци з пінним наповнювачем з ефектом пам’яті, і людям вони подобаються. Це своєрідна вправа на співпереживання. Обійдіть помешкання та подумайте, як люди його використовуватимуть. Потім продумайте відповідну концепцію дизайну.»

Як виділятися з-поміж інших на Airbnb

«Хороші фотографії мають вирішальне значення. Вони мають бути професійними. Я думаю про те, чим вирізняється помешкання: чи воно підходить для всієї сім’ї, чи буде ідеальним вибором для певного типу мандрівників. І я відображаю це в назві оголошення. Напишіть дуже докладний і привабливий опис, щоб зацікавити потенційних гостей. Опишіть ліжка, постільну білизну, назвіть бренди конкретних типів мила або зручностей, які ви пропонуєте».

Як сформувати очікування гостей

«Якщо у вашому помешканні є щось незвичайне, обов’язково зазначте це в оголошенні. Спробуйте написати про це чітко й чесно, але не відлякайте гостей. Потрібно достатньо відверто повідомити про помешкання, щоб гості могли вибрати саме те, що шукають».

Як ефективно спілкуватися з гостями

«Для мене комунікація – це найголовніше в прийомі гостей. Ваше безпосереднє спілкування з гостем починається з першого запиту. Отримавши запит на бронювання, я ставлю потенційним гостям кілька запитань. Я намагаюся не бути надокучливою, але мені потрібно переконатися, що моє помешкання їм підходить. Насправді саме в цей момент починається процес отримання 5-зіркового відгуку».

Для мене комунікація – це найголовніше в прийомі гостей.
Nikki,
Сан-Франциско

Несподівані переваги прийому гостей

«Найбільшою несподіванкою для мене було те, наскільки чудовими бувають гості. Люди були чесними, добрими й чуйними. А ще мене здивував отриманий дохід. Я не розраховувала на такий успіх, не кажучи вже про те, щоб зробити прийом гостей своєю основною роботою. Я зосередилася на тому, що мені дуже подобається в прийомі гостей, і користувалася всіма можливостями. Це й допомогло мені досягти таких результатів».

Переваги

  • Комунікація – це найголовніше в прийомі гостей

  • Виділяйтеся з-поміж інших завдяки чудовим фотографіям, детальному опису та чітким очікуванням гостей

  • Спочатку встановіть невисоку ціну, щоб отримати кілька бронювань і виправити недоліки для забезпечення чудових відгуків

  • Дізнайтеся більше подробиць у нашому вичерпному посібнику та покращуйте свої навички прийому гостей.
Airbnb
3 бер. 2020 р.
Чи була ця інформація корисною?