Як вибрати цінову стратегію

Правильний вибір ціни допоможе вам зацікавити гостей і збільшити ваш дохід на Airbnb.
Автор: Airbnb (1 груд. 2020 р.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 20 лист. 2023 р.

Ціна – це один із основних факторів, які враховують гості, вибираючи помешкання для бронювання. Яким би чудовим не було ваше помешкання, ви можете не отримувати бронювань, якщо воно буде дорожчим за схожі помешкання неподалік.

За оголошеннями, де ціни змінювалися чотири рази протягом 2022 року, було заброньовано на 30% більше ночей, ніж за тими, де ціни були постійними.*Скористайтеся цими порадами, щоб визначити оптимальну для себе цінову стратегію.

Вивчіть пропозицію у своєму регіоні

Використовуйте календар, щоб порівнювати встановлену вами ціну із середніми цінами на схожі помешкання поблизу на карті вашого регіону. Ви можете вибрати, які оголошення мають відображатися: з бронюваннями чи без них.

Щоб порівняти ціни на карті, виконайте наведені нижче дії.

  • Виберіть будь-яку дату або діапазон дат (до 31 ночі).

  • Натисніть свою ціну за ніч, а потім – кнопку з позначкою розташування і словами «Подібні оголошення» та діапазоном цін.

Ціни на карті відображають середню ціну кожного заброньованого або незаброньованого помешкання на вибрані дати. Подібність між оголошеннями визначається на основі таких факторів, як розташування, розмір, характеристики, зручності, оцінки, відгуки й інші оголошення, які гості переглядають разом із вашим.

Запропонуйте найкраще співвідношення «ціна–якість»

Якщо ви розумітимете, скільки платитимуть гості, то зможете запропонувати оптимальне співвідношення «ціна–якість» і вийти на запланований рівень доходу. Загальна ціна охоплює вашу ціну за ніч, будь-які встановлені вами додаткові збори (за прибирання, додаткових гостей або домашніх тварин), сервісні збори Airbnb і податки.

Конкурентні ціни допоможуть виділити ваше помешкання з-поміж інших і підняти його позицію в результатах пошуку. Алгоритм надає пріоритет загальній ціні та якості помешкання порівняно зі схожими помешканнями поблизу.

Деякі речі, які ви враховуєте в ціні, можуть бути неочевидними для гостей. Ви пропонуєте додаткові послуги, як-от: повноцінний сніданок, засоби для ванни й душу класу люкс або доступ до стримінгових сервісів? Чітко зазначте це в описі оголошення, щоб гості зрозуміли наявні переваги вашого помешкання.

Радимо вам запропонувати знижки та промоакції

Знижки та промоакції дають можливість пропонувати нижчі ціни за певних умов, не змінюючи стандартну ціну за ніч. Ці інструменти передбачають можливість вибору різних умов, як-от прийом перших гостей або довготермінових перебувань.

  • Нові оголошення. Просування нового оголошення шляхом надання знижки у 20% від ціни за ніч може спонукати перших гостей зробити бронювання. Дані Airbnb свідчать, що господарі, які надають таку пропозицію протягом перших 30 днів активності оголошення, швидше отримують перше бронювання.

  • Довготермінові перебування. Пропозиція знижок за тиждень і місяць може допомогти вам заповнити більше вільних дат у календарі та зменшити обсяг адміністративної роботи й прибирання перед наступними гостями. 46% ночей, заброньованих на Airbnb у 2022 році, припадали на бронювання тривалістю тиждень або більше.

Знижки та промоакції, доступні для вашого оголошення, можна налаштувати в календарі прийому гостей.

*На основі оголошень по всьому світу (за винятком Китаю, Білорусі, Росії та України), у яких була вільна принаймні одна ніч у період із січня по грудень 2022 року, але не було ввімкнено Інтелектуальне ціноутворення. На кількість заброньованих ночей впливають також інші фактори.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
1 груд. 2020 р.
Чи була ця інформація корисною?