Доступність для людей з особливими потребами на Airbnb
Дізнайтеся про заходи, яких ми вживаємо для того, щоб вам було максимально зручно подорожувати з нами.

Розширені пошукові фільтри
Ми спростили фільтри зручностей для людей з особливими потребами, щоб пошук оголошень став ще зручнішим.
Перевірка оголошень із відомостями про зручності для людей з особливими потребами
Ми перевіряємо точність даних про зручності для людей з особливими потребами, які надають господарі помешкань.


Обмін особистими повідомленнями з господарями
Спілкуйтеся безпосередньо з господарями, щоб більше дізнатися про зручності для людей з особливими потребами в помешканні чи місці проведення враження.

Прослухайте заяву Airbnb про цифрову доступність
Цифрова доступність на Airbnb
Airbnb прагне відповідати Європейському закону про доступність і Правилам щодо доступності вебконтенту (WCAG), пункт 2.1, рівень AA, для нашого вебсайту й мобільних застосунків.
Як ми працюємо
- Ми впроваджуємо передовий досвід щодо цифрової доступності в наші процеси проєктування й розробки
- Ми постійно проводимо навчання з питань доступності для людей з особливими потребами й надаємо відповідні інформаційні ресурси нашому персоналу
- Ми залучаємо внутрішніх і зовнішніх тестувальників із контролю якості
- Ми створили спеціальну команду з представників різних сфер діяльності, яка займається відстеженням і вирішенням проблем щодо цифрової доступності на нашому сайті й у наших застосунках
- Ми навчаємо спеціалістів нашої служби підтримки вирішувати питання цифрової доступності
Зворотний зв’язок
Ми будемо раді отримати від вас відгуки щодо ефективності забезпечення цифрової доступності на Airbnb. Щоб зв’язатися з нами, надішліть нам електронного листа на адресу digital-accessibility@airbnb.com.
Спеціальні команди
Спеціальні команди Airbnb розробляють продукти, якими можуть користуватися всі без обмежень. Вони співпрацюють з інженерами, дизайнерами й іншими працівниками компанії, щоб забезпечити доступність наших продуктів для людей з особливими потребами.
Наші специфікації цифрового доступу
Ми прагнемо забезпечити доступність нашого контенту для користувачів різних браузерів і пристроїв.
Зручність використання для браузерів, допоміжних технологій і пристроїв
Airbnb регулярно тестує й оптимізує свої продукти для зручності використання перелічених нижче засобів для людей з особливими потребами.
Програми читання з екрана- VoiceOver
- VoiceOver для комп’ютерів із macOS: тестування вебверсії для браузера Safari
- VoiceOver для мобільних пристроїв з iOS: тестування мобільної вебверсії для браузера Safari
- VoiceOver для мобільних пристроїв з iOS: тестування нативних застосунків
- TalkBack
- TalkBack для мобільних пристроїв з ОС Android: тестування мобільної вебверсії для браузера Chrome
- TalkBack для мобільних пристроїв з ОС Android: тестування нативних застосунків
- JAWS для Microsoft Edge
- NVDA для Mozilla Firefox
- Команди лише для клавіатури
- Вебверсія для комп’ютерів із Windows
- Вебверсія для комп’ютерів із macOS
- Збільшення шрифту: мобільні пристрої з ОС Android
- Динамічний шрифт (Dynamic Type): мобільні пристрої з iOS
- Налаштування розмірів шрифту: налаштування розміру шрифту у вебверсії тестуються в браузері Chrome для комп’ютерів і в браузері Safari для мобільних пристроїв з iOS
- Найстаріша модель телефона, що використовується для тестування: iPhone 7.
- Тестування для Android проводиться на пристроях Google і Samsung. Найстаріші моделі телефонів, які використовуються для тестування: Pixel 3 і Galaxy S8.
- Якщо на старій моделі пристрою або в старій версії ОС є помилка, ми перевіряємо наявність проблеми в поточній версії застосунку, а потім визначаємо пріоритетність і вирішуємо її.
- Якщо в поточній версії застосунку проблема відсутня, то ми визначаємо її пріоритетність відносно більш актуальних проблем з урахуванням серйозності наслідків.
Обмеження й альтернативи
Незважаючи на всі наші зусилля щодо забезпечення доступності Airbnb для людей з особливими потребами, існують певні обмеження. Нижче наведено опис відомих обмежень і потенційних рішень. Якщо у вас виникне проблема, відсутня у списку нижче, зв’яжіться з нами.
Відомі обмеження Airbnb Зображення, завантажені користувачами- Зображення оголошення, фотографії профілю користувача й інші завантажені зображення можуть не мати описів. Господарі завантажують власні зображення оголошень і мають можливість надавати описи у вебверсії для комп’ютерів. Airbnb не вимагає цього.
- Ми вивчаємо варіанти автоматичного створення описів для зображень в оголошеннях. Ви зможете застосовувати це рішення до інших завантажених зображень.
- Контент, який з’являється на платформах Airbnb через сторонніх постачальників, може бути недоступним для людей з особливими потребами, оскільки ці постачальники не обов’язково мають відповідати нашим стандартам доступності. Щоразу, коли під час нашого внутрішнього процесу контролю якості виникає відповідна проблема з доступністю, ми зв’язуємося з постачальником контенту й просимо його її вирішити.
- Нові контракти з постачальниками містять вимогу щодо відповідності WCAG 2.1 (рівень AA), але вона не застосовується заднім числом до попередніх контрактів.
- Airbnb не тестує сумісність нашої платформи на планшетах. Ця прогалина в тестуванні може призводити до появи неочікуваних точок переривання роботи та зниження зручності інтерфейсу для користувачів планшетів.
- Airbnb не тестує сумісність нашої платформи з клавіатурою в нативних мобільних застосунках або з брайлівським дисплеєм. Ця прогалина в тестуванні може призводити до неоптимального інтерфейсу для користувачів таких комбінацій пристроїв із нашими нативними застосунками.
- Наразі ми не плануємо додавати тестування доступу до клавіатури або брайлівського дисплея до нашого процесу контролю якості.
- Користувачі вебверсії можуть змінювати налаштування функцій доступності після входу в акаунт. Користувачі нативних мобільних застосунків можуть змінювати налаштування функцій доступності навіть без входу в акаунт.
Доступність для людей з особливими потребами
Хоча ми розуміємо, що доступність для людей з особливими потребами – це динамічна сфера, нижче наведено кілька способів, якими ми намагаємося покращити доступність цифрових продуктів Airbnb.
Візуальна підтримка- Підтримка програм читання з екрана
- Мінімальні значення контрастності кольорів
- Адаптивний вебдизайн
- Збільшення шрифту, динамічний шрифт (Dynamic Type), налаштування розміру шрифту
- Субтитри для відеоконтенту
- Описи зображень (для контенту, створеного Airbnb)
- Комбінації клавіш у вебверсії
- Елементи керування для масштабування карти
- Елементи керування для панорамування карти
- Налаштування для зменшення інтенсивності анімації
- Блокування автоматичного відтворення відео
- Опція «Завантажити більше» (замість нескінченного прокручування)
- Вимкнення звуку за замовчуванням
Із ким ми співпрацюємо над забезпеченням доступності для людей з особливими потребами:




Ми завжди готові допомогти
Відвідайте наш Довідковий центр, щоб отримати більше інформації.
Як користуватися фільтрами пошуку?
Завдяки зручним фільтрам пошуку можна легко знаходити лише ті оголошення, які мають необхідні вам зручності для людей з особливими потребами. Дізнайтеся більше про пошук помешкань зі зручностями для людей з особливими потребами або вражень зі зручностями для людей з особливими потребами.
Як Airbnb перевіряє зручності для людей з особливими потребами?
Господарі помешкань повинні надіслати фотографії своїх зручностей для людей з особливими потребами, а господарі вражень – надати письмовий опис. Потім спеціалізована команда Airbnb вручну перевіряє точність фотографій і відповідність описів.
Чи можу я взяти участь у враженні разом зі своїм помічником?
Господарі вражень можуть дозволити помічникам, які супроводжують гостей, безкоштовно долучитися до враження. На Airbnb помічниками вважаються особи старше 18 років, які регулярно допомагають у повсякденному житті людині з інвалідністю, психічним або хронічним захворюванням. Дізнайтеся більше про наші правила щодо помічників і відповідні правила щодо вражень для гостей і господарів.
Чи можу я взяти із собою тварину-помічника?
Ми розуміємо, що тварини-помічники виконують життєво важливі функції для своїх господарів. Саме тому гості не зобов’язані повідомляти про наявність тварини-помічника перед бронюванням, хоча ми завжди заохочуємо відкритість у спілкуванні, щоб обидві сторони були задоволені. Дізнайтеся більше про правила щодо тварин-помічників для гостей і господарів.
Як господарі можуть надавати підтримку гостям з особливими потребами?
Чи буде помешкання або враження доступним для людей з особливими потребами, залежить від потреб конкретного гостя. Саме тому ми консультуємо наших господарів, як надавати чітку й точну інформацію в оголошенні, та заохочуємо їх спілкуватися з гостями. Дізнайтеся більше про прийом гостей з особливими потребами. Дізнайтеся більше про гостинне приймання гостей з особливими потребами.
Як господарі можуть додавати в оголошення зручності для людей з особливими потребами?
Помешкання господаря може бути набагато зручнішим для людей з особливими потребами, ніж ви думаєте. Господар може відредагувати опис кожної з кімнат, підтверджуючи кожну зручність для людей з особливими потребами принаймні однією чіткою фотографією. Дізнайтеся більше про те, як додавати зручності для людей з особливими потребами до оголошень про помешкання. Дізнайтеся більше про те, як додавати зручності для людей з особливими потребами до оголошень про враження.